31. toukokuuta 2010

et je t'aime encore

aamuja taikka aamupäiviä kaikille!

heräsin seitsemän jälkeen ihanaan puheluun: rakas ihana Céline Dionini on raskaana ja odottaa KAKSOSIA ♥ Céline on yrittänyt tulla raskaaksi jo viisi kertaa ja tämä oli kuudes. keskenmeno/keskenmenojakin on tullut - en ole pysynyt edes kartalla. mutta ihan mieletöntä! tätä on odotettu ja rukoiltu ja toivottu. toivottavasti nyt kaikki menee hyvin.


minä olen myös flunssaisena, pöhhhh. ulkona on kaunista ja minä joudun kykkimään kotona sairaana. :( toivottavasti olen kunnossa huomiseksi.
eilen illalla lagitin kipeänä ja katsoin PS. I love you :n pitkästä aikaa. oli se taas vain niin ihana ♥ ja vaikka kuin muka kuntokuuroilen niin ostin tacoja ja sellasta juustodippiä, nyyh :<>


meidän pikku-Siiri on vallan ihana! hän on melkein 10 kk jo kohta. ihanainen ♥ tulee minun huoneeseen aina ite, työntää oven auki vaan kun konttaa
voi noita lapsukaisia!


ps. Céline Dion - Tu Nages ♥


pps. näin unta että mun blogilla oli neljä lukijaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti