17. kesäkuuta 2010

yksin huudat sun yöt

voivoi, kun on kestänyt kirjoittaminen!

raumalla oleskelen, on kovin mukavaa. leikimma ystäväni katariinan kanssa meikeillä! oli hauskaa. silmäkulman teippaaminen että tulee suorat rajat on aika brilliant idea!

kuuntelemme maija vilkkumaata ja syön suklaata. nälkä olis. hmmh. mun elämä vaikuttaa hyvin mielenkiintoiselta... no tuota töitä vain tehty!
ja kauhee merylitys ollu päällä, GEEEZ. tuntuu että sekoan :---D OSTIN KAKSI ELOKUVAA UUTTA. doubtin makuunin myyntikorista (5 e) ja marvin's roomin kirpputorilta (4,50 e), olen iloinen! niitäpä minulla ei vielä ollutkaan...

ja oioi! olen löytänyt kaksi uutta mielenkiintoista bäntiä. volbeat ja danko jones on alkaneet kiinnostaa kovin! seriously.

ja oioioi! sain tietää että pääsen tallinnaan keskiaikaisille markkinoille. olen niiiiin innoissani. lisäksi tulossa on lontoon matka
ihanan ystävän kanssa. melissa etheridgeä kasselemaan ♥♥♥ lisäksi tapaan pitkäaikaisen englantilaisen nettiystäväni, aijai, ihanaa!

ps. Maija Vilkkumaa - Ärsyttävä Tapa ♥

pps. ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti