2. elokuuta 2010

suurempi muita

noh, vihdoin ja viimein kotona! olen kyllä jo ollut eilisen, muttei jotenkin ollut voimia kirjoittaa. tulin siis toissayönä Lahdesta ystäväni Sallan luota. junamatka oli nopea mutta tuskainen. vaikka kuinka rakastan junia niin joskus vaan ei jaksa istua ja oli niin kuumakin sen alkumatkan. loppumatkasta, mitä pohjosemmaks tultiin, oli vaan kylmä... ikinä ei kelepaa, ei.

ihanaa kuulla Oulun murretta ja muutenkin OuluOuluOulu ♥ kun on pitkään poissa, ymmärtää, miten mielettömän upea ja ihana tämä kaupunki on.

nyt ois sitten koulujenkin alku kohta edessä! vähän alle 2 vk lomaa enää jäljellä. siitä pitää ottaa kyllä _ihan kaikki irti!

[kuuntelen taas Kaijaa voi että]

nyt olen tosi laiskalla tuulella. illalla tulee rakas ystäväni Mari käymääääään, ei olla nähty koko kesänä! ihanaa. ja Anniina kävi eilen... ja toi minulle Italiasta ihanan kaulakorun voiettä ja Aurdey- ja Marilynmagneetit, hih.

niin ja täytyy kyllä mainita tässä että voi kuinka taas ymmärsin miten mä olen kaupunki-ihminen. nukuin Sallalla ja täällä kotona nyt ikkunat auki ja autojen äänet kuului ja kaupungit valot heijastuivat sisälle. se tuo niin turvallisen tunteen, saa mut hengähtämään syvään ja toteamaan, että tätä mä haluan. mä olen kotona keskellä kaupungin sykettä.

Syttyy valot kaupungin
niinkuin jalokivet horisonttiin taas
Tänä yönä tahdot jalokivimereen
pää edellä sukeltaa

Yöllä kaupunki on meri jalokivinen
aalloilla sen
poimi timanttisi joka kimaltaa eniten

tähän loppuun voisin heittää muutaman kuvan, kun Suvi minua kuvaili käydessään Raumalla!

tässä kuvassa olen sen kummitätini kaupan edessä josta aina puhun! minun laittamani näyteikkuna muuten :---)


pus vain kaikille.

Roosa kuittaa
[nyt on hyvä olla]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti