19. lokakuuta 2010

I will talk and Hollywood will listen

Hirvittävää miten omituista, kun takana on kolmen (3!!!) päivän tauko!

Syy: Nuoriskonventti 2010 @ Helsinki.
Seuraus: väsynyt pää, upeita ihania ystäviä, täys massu sekä ihanaihana kahvitteluhetki.
Teimme paljon hyvääkin, vaikkakin minun mielestäni moni jopa tärkeimmistä asioista jäi hyväksymättä. Ensi vuonna ehkäpä uusiksi? Tässä muutama kuva! (...jokaisen kuvan takana Jeminaseni!)



Vakava ja järkyttynyt poliitikko...

...ja enempää kuvia minulla ei valitettavasti ole. :---(

Ehdinpä myös Helsingissä kierrellä ja kaarrella. Voi kuinka sitä kaupunkia rakastankaan. Säätytalolle mennessä aamusella, katsoin bussin ikkunasta ulos ja en voinut kuin huokaista. Koko kaupunki kuin ui auringossa. Se oli mahtava fiilis.

Lisäksi löysin paljon uusia juttuja ja hahmotin paikkoja ihan erilailla kuin ennen.
Kävin myös vähän shoppailemassa, ja mukaan tarttui, hihi, haaremifarkut. Niistä puheenollen, tässä päivän asuni:









Mitä tykkäätte?

Kyseessä olevat housut eivät ole ehkä ns. perustyyliäni, mutta tykkäilin kovasti! Ostin ne Helsingistä H&M :ltä 10 eurolla. Kengät on kirpparilta ehkä 4 eurolla? Paita kirpparilta jotain 2 e tai jotain. Takki on Rauman torilta kirpparipöydästä 5 e!

Nyt voisin keskittyä vähän muuhun, mutta tässäpä jotain kun on taukoa tullut pidettyä!

Heihei teille.

ps.
niin kuin kasvot vedessä
oot mun sydämessä

surussa, sairaudessa
puutteessa,
vauraudessa, mä seuraan sua
uskoa luottamusta
uhrausta toveruutta, sulle lupaan

haluan loistaa samassa
tähtikuviossa ilman huolia
haluan sua palvella, puhtauteen kietoutua,
yhteen kasvaa

niin kuin kasvot vedessä
oot mun sydämessä

Jonna - Kasvot Vedessä


♥♥♥

4 kommenttia:

  1. missä kävit kahvilla kun olit täällä? :) jajaja ihanaa kun pääsit kun olet niin paljon sitä oottanu

    VastaaPoista
  2. Oli pakko päästä nopeaa johonkin niin menimme siihen Lasipalatsin onkohan se Java? Mut joo, oli rakkautta ♥

    VastaaPoista
  3. roosa opeta mua pukeutuu oon alaston :(

    VastaaPoista
  4. LOL. Toivottavasti sulla jotain on päällä edes julkisilla paikoilla. :----D Haha. Joo, pidetään sellanen pukeutumiskoulu kun oot back in da Finnnnland.

    VastaaPoista