13. lokakuuta 2010

Jäin koukkuun sun lumoihin

Good morning, pumpkins!

Täällä minä kirjoittelen ruokatunnilla, pitäisi ehkä käydä syömässäkin - 20 min aikaa vielä.

Tänään fiilis on outo. Minulla on ihan hyvä olla, mutta toisaalta kauhean haikea ja surullinen. Tahtoisin vain sellaisen kunnon getaway -viikon. Rovaniemelle. Oi, sinne. Miksi minä sinne haikailen nyt niin paljon? Vaikka toki on muutakin mikä kelpaisi...

Mutta ah! Kohta Helsinki. Olen lauantaista () maanantaihin Nuorisokonventissa! Hieman jänskättää. Mutta tiedossa siis politiikkaa, upeita ihmisiä - varmasti uusia tuttavuuksia sekä hauskanpitoa. Pianpianpian!

Heiiii, voi vitsit! Eräs mahtava ihminen tuli luokseni tässä juuri sekunti sitten ja pyysi kahville. Sitten on eräs juttu myös postitettavana iltapäivänä! Kyllä se tämä tästä vielä varmasti paranee, tämä päivä. Nyt syömään, sitten englantia (sanakoe, wish me luck... or not. I should break a leg, right?) ja tämä päivä on done. Nukuin pommiin tosiaan aamulla, missasin filosofian - perse. Puhelimen vaihto olisi paikoillaan kenties, kun herätyskellokaan ei enää pirise ja minua herätä!

Kamalasti rakastaen,
Roosa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti