26. marraskuuta 2010

I just need you here, right by my side

Missähän sut tehtiin?
Tähtien tuolla puolella
muovailtiin huolella

Ethän sä ikinä
kadota tuota katsetta?
Mitähän sä vielä kantaa voit
korkealla kun noin sä soit
Ei mitään tuu niin painavaa
et se sinut musertaa

Kaunis pieni ihminen
Sä olet ainutlaatuinen
Mitä vastaan tuleekaan,
toista sua ei milloinkaan

Johanna Kurkela - Ainutlaatuinen

Minä olen Rovaniemellä, täällä serkkuni ja hänen miehensä sekä lapsensa luona. Voi kuinka tätä kaupunkia rakastan. Ihan kamalasti. Ennen jopa mietin tänne muuttoa, mutta ei se enää ehkä nykyään minulle workkisi. Tai who knows? Ehkä joku päivä, mutta tällä hetkellä etelä vetää puoleensa.

Minulla ei ole aivan kamalasti kirjoitettavaa. Tosin inspiraatiota olisi. Lappi ja luonto ja talven kauneus ja ihanat ihmiset saavat mun luovuuteni aivan valloilleen. Tekisi mieli kirjoittaa joitan tarinaa. Jotain mukavaa ja höpsöä ja söpöä ja romanttista ja intohimoista. Haluaisitteko te kenties täällä blogissa joskus novellin pätkää tai muuta?
Olen unohtanut runoblogini (www.roosala.blogspot.com) käyttäjätunnuksen sekä salasanan. Harmittaa aivan vietävästi!

...ja näin muutenkin - kertokaas! Millaisia juttuja te minulta tänne haluaisitte? Voin yrittää toteuttaa esim. kuvausjuttuja sun muuta. Tell me!

Minua harmittaa kovin, kun ei ole mitään itse ottamia kuvia mahdollista laittaa, mutta weheartit käy varmasti aivan mainiosti! Sieltä löytyy kaikkea kaikkeen mielentilaan.

ps. Blogger kusee ja tuli joku typerä fontti, möh. Ainakin tällä koneella näkyy rumana. :<







(c) weheartit

1 kommentti:

  1. eikös tuota runoblogin salasanaa pystyisi jotenkin palauttamaan? D:

    VastaaPoista