21. joulukuuta 2010

On tuuli täynnä tuoksuja, illan viimeisiä valsseja

"3 yötä jouluun on..." ...ja minä en voi käsittää! Se on ihan kohta. Minun suuresti rakastamani juhla. Paras aika vuodesta, in my opinion. Rakastan joulua vain niin mielettömän paljon. Olen aina rakastanut.

Tällä hetkellä rakastan myös paljoa muuta, mm. Johanna Kurkelan kappaletta Kielletyt Kielot, sitä että joululoma alkoi, sitä että olen tehnyt melkein kaikki lahjaostokset, sitä että minulla on läheisiä jotka ymmärtävät minua sekä sitä, että minulla on aivan uskomaton tyttöystävä jota rakastan aivan uskomattoman paljon.

Yö tuulta kämmenellään kuljettaa
On tuuli täynnä tuoksuja
illan viimeisiä valsseja

, kuuletko kuinka kuuset huojuvat?
Salaisuudet vuosirenkaissa
Sen piilopaikan öiset suudelmat

Siellä kasvaa meille kielot jotka kielletyt on
Mä olen nähnyt siellä kielot jotka kielletyt on

Johanna Kurkela - Kielletyt Kielot

[11 päivää ♥.]

Lahjat paketoitu, huone siisti, kohta ruokaa, suklaata sekä hyvää musiikkia. Kyllä elämä on rakkaus.

Kauniita unia teille.

1 kommentti: