24. tammikuuta 2011

Change the voices in your head

Kävin tänään siellä psykologilla. Hän oli sitä mieltä, että tauko tekisi hyvää.

Istun tietokoneluokassa, minulla alkaa Wanhojen tanssien harkat 14:45. Ennen sitä ehdin esitellä teille pari musiikkivideota.
Ensimmäisenä Katy Perryn Firework. Olen aivan totaalisen rakastunut tähän kappaleeseen ja musiikkivideoon. Se saa sydämeni pompahtamaan ja palan kurkkuun, melkein kyyneleet silmiin. Saa aikaan sellaisen olon, kuin voisi tehdä mitä vain. Ja niinhän minä voinkin.
Minusta tämä video on aivan hirmuisen kaunis. Ihana.



Toisena P!nkin kappale F*ckin Perfect, jonka musiikkivideon näin vasta nyt. Luoja, miten tämä saa pysähtymään. Upea, mahtava, mieletön video ja biisi. P!nk on ollut pitkään yksi lempilaulajistani, persoonista, jotka eivät petä koskaan. Järkyttävän mieletön.



Nyt minä lähden tästä suuntamaan tanssimisia päin.
Kirpein pakkaushalauksin,
Roosa

2 kommenttia:

  1. et tiedä miten itkin kun lähdin koulusta tänään. oli ollut sellainen että olo että nyt tämä koulu loppui, ja en kovin hyvä ollut. ja sitten tuli fucking perfect radiosta ja sellainen olo että HAA minä voitin itseni sentään. ihan sama niistä muista.

    VastaaPoista
  2. Voi Jeminakulta sinua. Mutta muista, you're fucking perfect to me. Aina!

    VastaaPoista