25. helmikuuta 2011

Dam, da-dam dam

Huomenna minä menen Turkuun. Käyn kahvittelemassa ihanan Jeminan kanssa ja hankin yhden kivan jutun. Can't wait!

Tänään en ollut töissä, kuten aiempina päivinä. (Olen siis ollut siivoamassa kummitätini puolison huoltofirmassa... Rappukäytävien hinkkaus on yllättävän tylsää ja väsyttävää hommaa.) Olin kotona ja pidin huolta n. 12 viikkoisesta koiranpennusta, 6 vuotiaasta isommasta koirasta ja 1,5 vuotiaasta kissasta. Onneksi ne nukkuivat melkein koko aamun ja päivän!

Tartuin myös kameraani.





Illalla haluaisin syömään johonkin hyvään paikkaan.

P.S. Huomasin lihoneeni kamalan paljon. Silti haluan syömään ja syödä. Se on epäreilua.

3 kommenttia:

  1. VOi Roosa, en muistanutkaan että sinä olet ollut Raumalla. Minulla on niin kova ikävä Raumaa. Tahtoisin tulle vuosien jälkeen sinne uudestaa, kokea rakkauskaupungin raas ja rakastua siellä. Tuoda Annan sinne ja luoda uusia muistoja. Sano terkkuja Marjalle ja Paulalle jos vielä olet siellä. Ja pidä kivaa Turussa.

    VastaaPoista
  2. Nanna, minä _olen_ Raumalla. :---) Melkein huhtikuun puoleenväliin asti. Voi, tulkaa ihmeessä.
    Rauma oli meidän kaupunkimme ja tulee myös aina olemaankin. Toivottavasti saat Annankin rakastumaan siihen.
    Pidän! Täällä minä istun Wayne's Coffeessa. Kahvin tuoksu, ihmiset ja upea kaupunki = rakkautta.

    VastaaPoista
  3. Minä tulen ensiviikon loppupuolella Tampereelle ja lauantaina käymme Helsingissä. Ehkä minä saisin Annan kanssani piipahtamaan siellä. Olisi ihan kokea Rauma myös talvella.

    VastaaPoista