29. toukokuuta 2011

I wanna make you feel my love

Iltoja, te siellä!

Tänään on ollut sekava päivä. Olen ollut väsynyt, itkuinen, turhautunut, nauravainen, surullinen sekä hämmentynyt. Elämä on täynnä ihania, mutta myös kauheita asioita... as we all know. On paljon tärkeitä ihmisiä. Ketään ei haluaisi satuttaa, ja silti joku tulee satutetuksi.
Life is not fair, it certainly isn't. Mutta minä uskon, että kaikelle on syynsä - uskon kohtaloon. Jokaisen oven sulkeuduttua edessä on uusi! Sinne harhaillessa voi vain mennä hetki... Mutta siellä se on! Ihan varmasti.

[Adele on käsittämätöntä ihanuutta. Kuuntelen juuri hänen albumiaan 19 ja olen kuolla näihin musiikkiorgasemeihin. Ahhh.]

Olen ollut viikonlopun Vasemmistonuorten liittokokouksessa, joka järjestettiin tällä kertaa Oulussa. Tapasin ihania ihmisiä pitkästä aikaa sekä tutustuin uusiin! Oli mukavaa, vaikkakin vietinkin liittaria vain kaksi päivää kolmesta.

[Now playing: Adele - Hometown Glory]

Minulla on kuvia aika paljoltikin tältä viikonlopulta, sekä liittarista että muusta, mutta en taida kuitenkaan kauheasti niitä tähän postaukseen laittaa. On sellainen olo, että on pakko päästä nopeaa peiton alle.

Kuvat ovat taas aivan sekalaisessa järjestyksessä!

Nimikylteissä oli väärä päivämäärä.

Minulle jaettiin kukkasia... Vasemmistonuorten hallitukseen päässeet saivat kukkia, mutta koska matkustivat etelään, antoivat kukkasiaan minulle! Sain näitä kolme kappaletta. :-)



Tässä on perjantain asua hyvin epäselvänä kuvana...


Nyt, kauniita unia teille, ihanaiset! Nähkää maailman suloisimpia kuvia.

Suukoin ja halauksin,
Roosa

P.S. Post-it -lapuilla rakkautta maailmaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti