9. toukokuuta 2011

Muhkuraisen sängyn kautta, lipui lantioiden lautta

Tänään minä puhaltelin paljon saippuakuplia, sekä ulkona että koulussa sisällä. Olin englannin puhekurssilla, sain kehuja englannistani, olin raivona ja suutuksissa, kärsin pahasta olosta, koin kuumia aaltoja sekä söin porkkanakakkua.

Nuuskuttelin myös paitaan, koska se tuoksui ihanalle - minun rakkaalle.




Kotiin tultuani söin uunimakkaraa juustolla sekä salaattia jossa kurkkua, tomaattia ja viinirypäleitä.


Nyt on ehkä pakko mennä nukkumaan, mahakivut ja väsymys ovat sen verran valtavat. Kamalan paha olokin. Onneksi huomenna saa nukkua suhteellisen pitkään...

Mitä olette muuten mieltä nyt kuvien koosta? Olen pahoillani siitä, että pari kuvaa ovat vinossa, tämä Blogger jotain kuseskelee. :---(

Kauniita unia teille kaikille!

P.S. Tänään paistoi aurinko.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti