4. kesäkuuta 2011

Stay for a while, please don't go

Aurinko paistaa ikkunaverhoista, herään siihen kun kulta kertoo että hänen on nyt pakko nousta ja lähteä töihin. Nukahdan vielä hetkeksi, kunnes herään siihen kun rakas tulee suukottelemaan. Jään vielä nukkumaan ihaniin, kullalta tuoksuviin petivaatteisiin.

Kyllä, minä lähdin eilen todella extemporee tyttöystäväni luo! Serkkuni oli tulossa tännepäin oman serkkunsa kanssa, ja minä hyppäsin kyytiin.

Voi että olen onnellinen, kun täällä olla saan.

Kävin kaupungilla ja näin erästä ystävää. Vierailin myös hänen suostuttelemanaan paikallisen HLBT -ryhmän herättelytapaamisessa. Kokonaisuudessaan päivä on ollut tähän mennessä oikein kiva! Olen vähän siivoillut ja ostin torilta parvekkeelle kukan. Nyt vain odottelen sitä, että eräs ihanainen vapautuisi töistä...








En ehtinyt tehdä postausta tässä välissä, ennen kuin tänne tulin, mutta tässä muutama kuva Oulun päästä... Lähdin eräs ilta, kun oli paha mieli, vähän tuulettumaan kaupunnille. Kävin kahvilla ja kiertelin vain. Näin sattumalta muutamaa kaveria.








Ihanaa viikonloppua teille kaikille, ja ennen kaikkea; mahtavaa juhlapäivää jokaiselle valmistuneelle!

Kisses!


P.S. Olen aivan innostunut leteistä!

4 kommenttia:

  1. Ihanaa synttäriä, kulta! <3

    VastaaPoista
  2. Et oo kauheen aktiivinen täällä?

    VastaaPoista
  3. Mä olen tosi pahoillani, että en ole taas kirjoittanut peräti yhdeksään (9!!) päivään... Tänään on tarkoitus kirjoittaa. Olen taas ollut reissussa, autokoulu ja kaikki sekoittanut, oli 18-vuotis synttäreiden juhlintaa,... Tänään en kirjoittanut aikaisemmin kun olen sairastellut aamun. Mutta illalla! I promise. :-)

    VastaaPoista