21. elokuuta 2011

And you can tell that he'll be there for life

Minä. Haluan. Järjestelmäkameran.

Haluan sellaisen ihan suuresti! Nyt vain on niin, että kaikki mahdollinen ylimääräinen raha yritetään laittaa säästöön. Tahtoo ensi kesänä ihanalle reissulle.

Minä olen kahden viikon päästä jo Kreikassa. En malta odottaa, hui.

Eilen lähdin ystäväni Tiian kanssa yksille "johonkin istumaan" - yritimme kahteen paikkaan sisään, mutta molempiin oli silloin juuri k-20. Ärsytti. Törmäsimme myös pariin ystävään ja lopulta sovimme, että he tulevat kanssamme St. Michaeliin. Me menimme, joimme ihanaa englantilaista siideriä, kunnes tulee viesti että toiset päättivät mennä Tivoliin. "Tulkaa tänne, opiskelijakortilla ilmainen sisäänpääsy!" ... Minä en ollut koskaan käynyt ko. paikassa joten ajattelin että no samahan tuo.
Illalla kotona mielessä oli lähinnä yksi lause: "Ei toivottavasti enää ikinä." - ei vain minun juttuni. St. Michael, ihana irkkupubi, vei kyllä voiton!

Tiiaa odotellessa ehdin kuvailla myös vähän Oulun hämärtyvää iltaa.

Magnersit, mmmmm.

...ja edustusposeeraus Tivolissa!

Tänään oli herätys klo 8 jälkeen, lähädin kuskiksi mummolle, äidille, siskopuolelleni ja serkulleni, ja lähdimme kylään mummon parhaalle ystävälle. On ollut mukava päivä, ja voin kyllä sanoa ettei yhtään harmita se, että joutui heräämään aikaisin. Kello on vasta vähän yli puoli kolme! Oi, onnea.

Nyt mietiskelen, että mitä sitä lopun päivää hommaisi. On jotenkin kauhean hyvä fiilis, vaikka onkin sunnuntai.

So long, you all!


P.P.S. Huomasin, että minulla on kamerassani paljonkin hyviä kuvia kesältä, joten mitä mieltä olisitte sellaisesta randomista postauksesta, jossa vain kuvia kesältä? Sellainen olisi mukava tehdä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti