24. elokuuta 2011

Baby, I've been California dreaming

Heeei, te siellä!

Mitä teille kuuluu? Haluaisin ihan oikeasti kuulla - jättäkää kommenttia. Siis ihan mitä vaikka teidän päiväänne on kuulunut.

Minä ajattelin tänään laittaa toissapäivän kuvasaldoa, lähinnä päivän asusta. Eilen oli vähän sellainen "mä niiiiiin tulen sairaaksi" -päivä, ja tänäänhän se sitten iski. Eilen en siis saanut oikein mitään tehdä.










Päivään mahtui tunnilla kuvailua, aivan käsittämätön vesisade, hopean ja kullan sekoittamista (minulle se on ollut ongelma kauan, mutta olin rohkea ja pistin molemman värisiä koruja, hui) sekä käytävässä poseeraamista.
Näette kuvasta myös abihupparimme etuosan logon! Takana on sitten se itse juttu, senkin voin koittaa tässä joku päivä kuvailla!

Jos täällä on muitakin abeja, niin millainen huppari teillä on?

Nyt kuuntelen Rihannan LOUD -albumia. Olen monesti sen aikonut kuunnella, mutta se on aina jotenkin jäänyt, ja nyt tässä joitain kappaleita makustelen.
Ajattelin, että voisin tähän loppuun laittaa nykymusiikin lemppareitani! Siis uutuksia (ja vähän vanhempaakin), joista minäkin tykkään. Moni ei, varsinkaan yhdessä vaiheessa, uskonut että minä tietäisin uutuuksista mitään tai mistään tykkäisin. Muutenkin musamakuni sijoittuu monesti vanhempaan päin... Kuitenkin makuni on kamalan laaja, ja kuuntelen kaikenlaista! Kaikki näistä artisteista ei välttämättä kuulu lempiartisteihini, mutta nyt on lähinnä kyse kappaleista. :-)
Eivät ole järjestyksessä.

Enjoy!

Rihanna - California King Bed


DEV - In The Dark


DEV - Bass Down Low feat. The Cataracs


Nicole Scherzinger feat. 50 Cent - Right There

(EDIT//Ihmettelin, että mikä tässä kuulostaa hassulta, mutta minä olen kuunnellut vain Nicolen versiota... Vaikka ei tuo 50 Centkään huono ole. :-))


Jessie J - Who's Laughing Now


Katy Perry feat. Kanye West - E.T.


Pitbull feat. Ne-Yo, Afrojack and Nayer - Give Me Everything


David Guetta feat. Flo Rida and Nicki Minaj - Where Them Girls At


Halit kaikille ♥

2 kommenttia:

  1. mie oon kolmatta päivää kuumeessa ja koska noista auskuhommeista ei voi olla poissa, istuin tänäänki viis tuntia seuraamassa norssin kasiluokkalaisten tunteja, jeeeiii. :D mut jos saan itteni viikonloppuna raahattua kaupungille, niin vois ehkä nähellä? yritä sieki parantua siellä.

    VastaaPoista
  2. Voi sua, koita sinäkin parantua! Mulla on maanantaina töitä, mutta eiköhän se onnistu joku päivä. :-)

    VastaaPoista