13. syyskuuta 2011

Hey, rainy Helsinki - how have you been?

Good afternoon, you all!

Minä olen takaisin Kreikasta ja kipeänä. Sairastuin angiinaan ennen reissua ja söin antibioottikuurin loppuun reissulla ja sen jälkeen alkoikin sitten yskäflunssatauti... Sigh.

Sairastelusta huolimatta reissu oli ihana! Oli mieletön ilma, ihana seura, mahtavaa ruokaa sekä upeita rakennuksia ja luontoa. Lämpötila vaihteli 28-38 välillä, keskimäärin se oli vähän päälle 30 paikkeilla.
Tässä muutamia kuvia reissusta... Enjoy!

















Kaikki kuvat eivät ole minun ottamiani - osan on ottanut matkaseurani!

Reissusta jäi käteen rakkaus Starbucksiin sekä Kreikkaan, ihania vaatteita (mm. pitkään haaveilemani nahkahame), pienehkö rusketus, sidecutin kokoinen palsta pikkulettejä päähän, varmasti pari lisäkiloa sekä muutama tuliainen. Kaikkineen minulla oli ihana matka.
Rhodos on monin paikoin turistirysä ja muutamia inhottavia hetkiä ja paikkoja olikin, mutta kun osaa löytää ne oikeat kadut, ravintolat ja kaupat - on reissu varmasti tosi mukava. Sinne lentää ja siellä asuu halvalla. Suosittelen kyllä!

Päästyämme Suomeen kävimme elokuvissa katsomassa Woody Allenin uusimman - Midnight In Paris and I fell madly in love. Olen ihan 1920-luvun huuruissa ja innoissani uuden tietämisestä ja löytämisestä. Lisäksi tottakai Pariisi, jossa olen aina halunnut käydä, viehättää nyt jopa vielä enemmän. Upeasti kuvattu, näytelty, puvustettu yms. elokuva. Käykää katsomassa, jos ette ole jo nähneet! Jopa tämä traileri on aivan upeutta.




Tähän loppuun vielä haluan linkittää teille HellyLuvin (jos niin monesti olen teille kertonu) musiikkivideon behind the scenes -videon. Niille jotka eivät tiedä, Helly on suomalainen artisti joka toteuttaa unelmaansa tähteydestä Amerikassa!




Isot, suuren suuret halaukset kaikille!

P.S. Kuvat ovat näköjään tällä kertaa suuria mutta vähän liian ja asettuvat huonosti... En kuitenkaan saa niitä pienenemään ja asettumaan muuta kuin niitä muokkaamalla ja uudestaan lisäämällä, joten ne nyt sitten ovat tuollaiset. Hope you don't mind.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti