28. syyskuuta 2010

Just another picture to burn

Nyt on se "koeviikko" sitten ohitse! Takana siis toinen ja viimeinen kokeeni, englanti. Se meni ihan ok - panostamalla olisi mennyt vielä paremmin. No mutta, onneksi minua eivät oikeastaan numerot kiinnosta muuta kuin että jos johonkin pääsisi opiskelemaan... tärkeintä on se että itse tiedän osaavani.

Olen rakastunut - taas. Mistä näitä jumalaisia laulajia ja näyttelijöitä ja kaikkia tulee?
Tässä taas yksi upeus: Maia Hirasawa jonka löysin eilen eräästä suloisen suloisesta blogista. Blogisurffailu siis kannattaa. :---) Olen aivan rakastunut ruotsin kieleen, olen kovin, kovin suruissani ja harmissani etten sitä osaa. Takana siis kolme ruotsin kurssia - jokaisesta neloinen. ...tarkoitus siis olisi kirjoittaa kyseinen aine. MUTTA, kyllä se tästä, kun hyvää musaakin on!


Tänään lähden yöjunalla kohti Raumaa, ihanaa! Olen aivan superfiilareissa.

Tänä yönä vihdoin
sä pääset pois

Maija Vilkkumaa - Lottovoitto


EDIT // Hupsista, yöBUSSILLA, siis. :---)

2 kommenttia:

  1. TÄSTÄ PASKAMAASTA :--)<3

    Jeejee, onnea kouluviikosta suoriutumisesta :-) vielä enkku psyka äikkä jäljellä i will die

    VastaaPoista
  2. JEP<3

    Hihi, kiitos. :----)
    No etkä kuole, hei!

    VastaaPoista