5. lokakuuta 2010

Christmases when you were mine

Hello vielä kaikki!

En minä nuku enkä lepää, vaikka pitäisi. Täällä minä vain istun! Kuvailin vähän ja keittelin teetä. Nyt on tuossa teepallossa Talviteetä (karpalo-kinuski) ja toin ihan tuon keittimen tuohon pöydälle pannulappujen päälle. Lempimukista on oikein muikeaa maistella teetä.



Pistin blogille taas uuden, talvisemman ilmeen! Mitä tykkäätte? Olen yrittänyt saada mahdollisimman simppeliä ilmettä jo hetken aikaa - ja tässä se nyt on. Toivottavasti en tähän nyt sitten ihan hetkessä kyllästy...

[Olen haaveillut siitä ihanasta omasta kotikolosta taas monta päivää. Voi kun saisin sellaisen äkkiä! Siitä tulee suloinen ja kaunis, nätti ja oma pieni turvapaikka. Sellainen josta saan paljonpaljon inspiraatioita!]

Tätä ja tätä olen aloittanut taas soittelemahan. Alkakaa tekin!

Tämän päivän ehkä-viimeisen-postauksen-tehnyt-Roosa kiittää!

2 kommenttia:

  1. Tosiaan erilainen ulkoasu, vaikka tiesin painaneeni itseni tälle sivulle olin hetken että hmm niin kukas tää olikaan, OHO, ROOSA! :--D

    VastaaPoista
  2. Hahha! :---D No mutta kiva, että löysit tänne!

    VastaaPoista