5. lokakuuta 2010

I'm too tired to even call your name

Tänään on sairastelupäivä, voih. Inhottaa niin kovin jäädä muista jälkeen heti näin jakson alussa... mutta pakko olla kotona ja saada taltettua tämä tyhmä tauti, pöh. Toivottavasti huomenna voisi jo mennä kouluun.

En ole jaksanut kuvata moneen postaukseen - anteeksi siitä, olen ollut Raumalla ja muutenkin ollut kiireitä. Siellä ei ollut edes kameraa/johtoa käytössä.

Olen taas aivan rakastunut Taylor Swiftiin... Taylorin musiikki tuo niin paljon muistoja ja rakkautta ajatuksiin. Hänen äänensä, sanoitukset ja kaikki - oivoi vain, voi sanoa! Olen niin onnellinen että saimme taas uutta tuotantoa ♥ Taylorin musiikkivideotkin ovat niin kauniita! Ja vaatteet.


Minä haluan uudistaa vaatekaappini aivan kokonaan nyt! Tahdon mekkoja ja kauniita neuleita, syysvaatteita ja kenkiä! Kenkiä, kenkiä, kenkiä! Äiti sanoi että me hukumme minun kenkiini, mutta minun mielestäni kenkiin ei voi hukkua. Vai olenko väärässä?

Roosa kiittää ja kuittaa ja kumartaa!

EDIT//
Täytyi vielä lisätä, kun löysin Sara Bareillesin uuden singlen King of Anything musiikkivideon, että hyvät ihmiset - katsokaa ja kuunnelkaa Saraa! Sara on minulle yksi suurimpia artistirakkauksia. Sellainen, jota minun ei tarvitse jatkuvasti hehkuttaa - sellainen, joka auttaa aina huonoon oloon. Sellainen, joka saa kaiken tuntumaan paremmalta. Sellainen itsestäänselvyys.
Olin kuullut Saralta vain yhden tai kaksi biisiä, toinen oli hänen megahittinsä Love Song. Olin Helsingissä reissussa perheen ja ystävän kanssa. Marssin levykauppaan, näin Saran levyn ja se oli siinä. Nappasin sen käteeni ja kävelin kassalle. Harvoin ostan levyjä täyshintaisena hetken mielijohteesta - mutta siinä vain oli sitä jotain.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti