8. lokakuuta 2010

Feel my heartbeat

Oh, what a heap
of love and heartbeat
it's so electricity

Majestic sound
round and round and round
I'm glad you're next to me

Annie - Heartbeat

Lähipäivinä, oikeastaan lähiaikoina, mulla on tullut kamala ikävä Kreikkaan. Sellanen ikävä, jossa sielu oikeesti huutaa sinne. Sellanen "mä kuulun sinne, sinne mä kuulun" -tunne.
Ne ihmiset, ruoka, kadut,... mä tunsin olevani kuin enemmän elossa siellä, niiden ihmisten keskellä. Mutta sama oli kyllä Lontoossakin. Mä kaipaan matkustelua. Ihania ihmisiä. Uusia asioita; uusia ruokia ja ympäristöjä. Mä kaipaan Kreikan meren tuoksua... pisteleviä kiviä jalkapohjien alla.


This is where I belong.






...ja rakas ♥

-

Nyt odotan rakasta ystävääni Juulia saapuvaksi! Haemme hänet illalla bussiasemalta, jeij! Luvassa tosiaan mässäilyä ja leffailua... huomenna, jos vointini sallii, kaupunnilla pyörimistä ja Hulluja Päiviä!

[Ikävä, ikävä, ikävä.]

Sydämin, suukoin ja halauksin,
Roosa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti