29. lokakuuta 2010

Sä oot toisesta maailmasta, jostain paljon kauniimmasta

Niin kuin moni ehkä tietää, minulla on nyt oma muru. Oma kaunokaiseni, suloinen - upea ihanuus. Tämän murusen takia en ole kirjoittanut yli viikkoon. Niin että tätä kyseistä henkilöä saa syyttää kuolleesta blogistani!

Sunnuntai-illasta tähän aamuun asti minä olen nauttinut elämästä.
Ainakin luulen niin. Tai siis, sellaista elämän pitäisi olla. Rakas vierellä, yhdessä oloa, ruoanlaittoa, kynttilöitä, musiikkia, elokuvia, hellimistä, Helsinkiä (mm. Kiasmaa ) ja paljon suukkoja. Kaupungilla kiertelyä ja kädestä pitämistä. Vierekkäin nukkumista ja makoilua ja aaaaa. Onko parempaa? Ei. Ei todellakaan ole.

Minulla oli tarkoitus laittaa tähän postaukseen edes jotain kuvaa esimerkiksi meidän Kiasma -tarroista jotka laitoin kännykkäni takakuoreen, mutten MILLÄÄN jaksanutkaan kuvata. Ja minulla on täällä yövieraskin, ihana Vilhelmiina!

...joten, voisin tästä alkaa katselemaan televisiota. :---)

Öitä vain kaikille ja kauniita rakkausunia! Pusuhali

3 kommenttia:

  1. Huomasin juuri saman uutisen formspringissä ja olin että omg! Mut hienoa, ilo ja kateus. :D ♥

    VastaaPoista
  2. Juliana: Hihi. :-----) Kiitos murunen!

    Sonja: Aaaa, kiitos ilosta! Ja voi, miksi kateus? Minä olen ollut aivan niissä luuloissa että sinullakin on joku pyorityksessä!

    VastaaPoista