22. marraskuuta 2010

Because these things will change - can you feel it now?

Huhhuh, nyt on kotiuduttu ja koulu'uduttu (onko tuo sana?), vaikkakin erittäin väsyneenä... Minun aikomukseni oli tehdä hieno selitys kaikesta, mutta en minä keksi sanoja. Festarit olivat aivan älyttömän ihanat! Yksi suurimmista syistä oli se, että rakkaan Jeminani kanssa sain viettää aikaa kamalasti

Festarit sisälsivät mahtavia bändejä, upeita ihmisiä, hyvää ruokaa ja tietty Sanoman. Nautin niin paljosta suuresti! Pari inhottavaakin juttua oli, jotka liittyivät homoseksuaalisuuteen jne. enkä minä niihin kamalasti nyt jaksa ottaa kantaa. Mutta mukana olen silti ensi vuonna!

Kiitos kaikille ihanille vielä suuresti.

Tähän väliin voisin laittaa vähän biisua! Minulle erittäin tärkeä ja rakas kappale osui tässä YouTubea tutkiskellessa silmille: Taylor Swiftin Change.
Oli kesä, ja olin aivan varma etten pääse Madetojalle. Olin aivan suruissani, kunnes aamulla ystäväni herätti soitolla! Aapo kysyi, että olenko käynyt katsomassa tulokset. Sanoin, etten ole, koska en tulisi pääsemään. Vastaus oli, että kyllä minä olin päässyt! Sitä onnea ja ilon tunnetta ei voi sanoin kuvailla. Juuri sillä hetkellä Taylor laulaa mankassani:

Because these things
will change
Can you feel it now?

These walls that
they put up
to hold us back
will fall down

It's a revolution
the time will come
for us to finally
win

We'll sing hallelujah!

...se hetki oli jotain mieletöntä.


Nyt istun koulussa. Koulu loppui jo 12:30, mutt kenellä on Lucia -harkat 15:15? Ei Roosalla - ehei. :---)

Tänään saan uuden pään - jihuu!

Halein,
minä

ps. These guys know how to worship our God ♥

3 kommenttia:

  1. sinä rakkaani
    sinua ikävöin
    ihan hirmuisesti

    en kestä odottaa montaa aikaa että pääsen sinun syliin taas aaaargh

    VastaaPoista
  2. oooooo tuo I am free on yks lauluista jota meijän kirkossa täällä lauletaan eniten. se on aivan ihana, tulee semmonen ihana nostatusfiilis♥

    VastaaPoista
  3. Jemina kultapienirakkaani voi että! Kyllä mä varmasti näemme pian, uskon että kohtalo saattaa meidät pian halimaan :---) ♥

    Anniina: Aaah, tuo on niiiiin täydellinen ♥ Newsboys oli rakkautta.

    VastaaPoista