18. marraskuuta 2010

Mulle jäi tyhjyys ja kuuraiset puut

Otsikosta voitkin jo päätellä - kuuntelen täällä Maijaa ihanaa Vilkkumaata. Voi Luoja, miten nero tämä nainen on. Vaikka ainahan mä olen sen tiennyt, mutta silti se ihmetyttääääää kerta toisensa jälkeen. Kuuraiset Puut on jotain johon minä vain olen niin koukussa.

Tänään oli Lauluklubin, yhden koulumme tapahtuman johon siis pyrin laulamaan, "koelaulu" ja minä siis lauloin Kulkurin ja Joutsenen. Tapio Rautavaaran! Mutta Jenni Vartiaisen versioon luultavasti sovelletaan. Tykkään ko. biisistä niiiiin paljon! Ja vedin sen itseasiassa aivan hyvin. Tosin hakijoita oli jotain 40, ja meitä otetaan 16. Meidän koulun vuoro järjestää Valtakunnalliset Musiikkilukiopäivät ensi vuonna (tapahtuma on siis toukokuussa), ja otetaan mukaan myös muiden lukioiden laulajia! That's going to be so much fun. :---)

Olisi pitänyt ottaa vaatekuvia, mutta en vain jaksanut ja sitten se jäi ja nyt olen jo yövaatteilla, hmph. Mutta minulla oli unelmaneule tänään päällä! Ostin sen kirpputorilta. Maksoin siitä 6,90 e, mutta jokainen sentti oli sen arvoinen, ahh. Elämäni villatakki ♥

Heiluu ruoho, kasvaa puu
kuiskaile suu
kuiskaile suu
äänet vaimentuu
hei kuiskaile suu
kuiskaile suu

supise supata supise supata
supise supata supise supata

kuiskaile suu
kuiskaile suu
mun huulet
avautuu
hei kuiskaile suu
kuiskaile suu


Huomenna lähden Maata Näkyvissä -festareille Turkuun mitä mukavimmassa seurassa. Ja minulla on myös mission meno- ja tulomatkoille: kuunnella Tuntemattoman Sotilaan äänikirja! Siinäpäs minulle tekemistä sitten matkoille. Mukaan mässyä!

Hyvää yötä mussut ja nähkää kauniita unia! Seuraava postaus luultavasti vasta maanantaina.

Heipsansaa ♥

[I miss you. It's just, you're so far away.]

4 kommenttia:

  1. Tykkään otsikosta, tykkään Kuuraisista puista, tykkään Kuiskaile suusta.

    En tykkää siitä, etten näe Maijaa suunnilleen viiteensataanmiljardiin vuoteen.

    Tää oli tosi aiheeseen liiittyvä viesti :( anteeksi kun täytän nää sun kommenttiboksit roskapostilla :D:d.d.

    VastaaPoista
  2. Ei kuule Minerva rakas haittaa! Mä mietinki ku laitoin Maijaa otsikkoon ja tekstiin, että tuleepahan ees yks kommentti. :---------D

    Ja voi sua raasua :''(

    VastaaPoista
  3. Ja muahan ei kanssa haittaa että Juha on Maata Näkyvissä, ja mä en. Piti mennä, mutta tuli sellanen olo ettei kannata ostaa lippua. Ja nyt tosiaan makaan kotona tosi kipeänä ja olen onnellinen, ettei ole lippua josta pitäisi hankkiutua äkkiä eroon!
    Mutta pitäkää tosi kivaa siellä ja sano Juhikselle terkkuja jos näät sen. ;) ♥

    VastaaPoista
  4. No voi sua! Onneksi näit Juhan ihan vasta...

    Koita parantua! :---)

    VastaaPoista