7. marraskuuta 2010

Tiesin, sä tuut vielä vastaan - kauniina päivänä sä tuut

Lupasin postailla vasta illalla uudestaan, mutta nyt tuleekin jo toinen postaus. Toivottavasti ketään ei kamalasti ainakaan haittaa!

Aloitin eilen tämän hassunhauskan jutun (...) joten olkaa hyvä! Day two.

Day One: Ten things you want to say to ten different people right now.
Day Two: Nine things about yourself.
Day Three: Eight ways to win your heart.
Day Four: Seven things that cross your mind a lot.
Day Five: Six things you wish you’d never done
Day Six: Five people who mean a lot (in no order whatsoever)
Day Seven: Four turn offs.
Day Eight: Three turn ons.
Day Nine: Two smileys that describe your life right now.
Day Ten: One confession.

1. Olen hyvin tunteellinen ihminen. Tunnen kaiken, muidenkin tunteet, erittäin vahvasti. Itken, nauran, huudan, lamaannun, sekoan. Kaikki tämä onnistuu minulta hetkessä.
2. Rakastan maailmaa. Ihan oikeasti. Kaikkia sen mahdollisuuksia, niitä salaisuuksia ja ihmeellisyksiä mitä ei ole vielä ratkottu ja mitä en ole vielä nähnyt. Tahdon elää mahdollisimman täyden elämän.
3. Olen valtavan ihastunut. Hänen kanssaan olen onnellisempi kuin koskaan ennen.
4. Tulevaisuuden suunnittelu on ihanaa. Rakastan kaikkia hölmöjä ja ei-niin-hölmöjä ideoita tulevasta. Tosin, minun mielestäni mitkään ajatukset eivät ole hölmöjä. Yhtään kliseilemättä, voit tehdä mitä vain, jos haluat. Mitä vain.
5. Musiikki on minun rakkauteni. Elämäni. Asia, johon annan itsestäni kaiken. Toivon saavani esiintyä joskus työkseni. Haluan antaa ihmisille ja maailmalle itsestäni sen mitä osaan, ja rakastan.
6. En sanoisi minulla olevan vain yhtä kotikaupunkia. En tiedä, tulenko koskaan asettumaan loppullisesti aloilleni, mutta tällä hetkellä haluan nähdä kaiken ja saada kokea kaiken. Asettua vaikka mihin hetkeksi ja siten saada mahdollisimman paljon irti elämästä.
7. Vuodenajat ovat minulle tärkeitä. Tylsistyisin yhteen ja samaan vuodenaikaan. Rakastan kesää, kevättä, talvea ja syksyä.
8. Olen ihan hullu joulufriikki. Joulu on mielestäni vuoden kohokohtia. Sen tunnelma, joululaulut, läheisyys,... kaikki. It's just magic.
9. Tänään aioin viettää ihanaa iltaa kynttilöiden, glögin & suklaan, elokuvan (luultavasti The Holiday ♥) ja peiton kanssa.

Mä olen odottanut sua
Juuri näin
piti tapahtua

Sulje silmäsi
nyt se alkaa

Uskotko uniin
vai sattumaan?

Antti Tuisku - Hyökyaalto

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti