7. marraskuuta 2010

Trains and winter rains

Huomenta! (...tai päivää, miten vain...)

Kun heräsin, ulkona oli paljo lunta. Nurmikko on melkein peitossa jo! Sieltä täältä vain vähän pilkistää vihreää. I'm happy. Ilmakin oli aivan sopiva, jotain -1.6. :---)

Otin kuviakin, tottakai, todisteeksi että lunta oli! Ja ette olekaan nähneet vaate-esittelyissäni muistaakseni villakangastakkiani. Minulla on kolme kappaletta, mutta kuvissa esiintyvää käytän yleensä... Vanhin ja nuhjuisin, hih. Mutta kotoisin ♥






Otin myös kaikenlaisia kivoja lumikuvia! Voih... olen niin innoissani talvesta!






Toivottavasti talvi-innostukseni jatkuu pitkään... Tosin, viimeistään tammikuussa voi olla että kiroan suuren lumen määrän. Mutta nyt, it's just pure love ♥

Tänään minulla on muuten vain rauhoittumis- ja lepäilypäivä, mutta käyn ehkä mummon luona.

Illaksi olen varannut glögiä, suklaata, kynttilöitä ja jonkun jouluelokuvan ♥ (Olin myös paha, ja hain kaupasta sipsiä ja dippiä...)

Ihanaaaaaa päivänjatkoa teille, illalla varmaan vielä bloggailen. :----)

2 kommenttia: