30. tammikuuta 2011

Kokonaiseksi minut tee

Ompeluhommia! Ihan hyvällä mallilla ollaan jo... Näiden kuvien jälkeenkin serkku saanut ommeltua jo tosi paljon. Enää ylä- ja alaosan yhteenkiinnitys ja helmankääntö. :---) Huhhuh, jännittää miltä se näyttää sitten aivan valmiina päällä... Näytän kamalan lihavalta noissa kuvassa, mutta antakaa se anteeksi.
Saatte lisää kuvia kun on valmista!





Tänään me keräännytään kaikki meidän luo suunnittelemaan Italian matkaa josta en ole tainnut muistaakaan mainita! Eräs serkuistani asuu siellä toukokuun loppuun asti. Menemme isolla porukalla käymään! Olen niiiiin innoissani - olen aina halunnut käydä Italiassa. Toivottavasti se onnistuu...

(Pelottaa luvan hankinta koulusta. Kun hain rehtorilta lupaa Kreikan matkaa varten, lähdin itkien pois rehtorin huoneesta. En minä voinut sille mitään, että äiti oli jo maksanut ja varannut matkan! Tarvitsin vain virallisen luvan; rehtorin allekirjoituksen. Se oli kauheaa, huoh.)

Tosin voi olla, että olen tämän matkan aikana vielä sillä tauolla
- en ole varma. Eiköhän se selviä tänään!

Minulla on ikävä.


Ikävä rakasta,
Helsinkiä,
ystäviä,
Kreikkaa,
kesää,
naurua ystävien kanssa,
hölmöjä spontaaneja ideoita,
Raumaa,
Rovaniemeä,

aikoja jotka olivat kauan sitten.

Minulla on ikävä kaikkea.

P.S. Kommentit ei haittaa yhtään mitään....... (Anonyymitkään!)

2 kommenttia:

  1. Kiitos kovasti! :---) Minustakin se on kaunis, vaikka näytänkin vähän siltä kuin oisin raskaana...

    VastaaPoista