24. helmikuuta 2011

Kansikuvapojalla on tiukat farkut, se osaa laulaa ja näytellä

Hetkiä elämästä:


Seisoin siinä hetken katveessa,
miettien ihmishetken kauneutta

Enkä voinut kyseenalaistaa
jonkinsorttista jumalaa





Joskus öisin tunnen, kuinka sinä olet siinä
Tähdet putoo sängylle ja syliin sinut suljen
Kun minä särjyn palasiksi, sydän turhaan ulvoo
Tänä yönä enkeli mun eteisessä valvoo





Kansikuvapojalla on tiukat farkut
Se osaa laulaa ja näytellä
Missien ystävä, mallien kamu
Pakkaa laukun ja lähtee Jenkkeihin

Kansikuvapojalla on kuulas iho
Voittajan aura,
eikä se liho

Sitten kun tuun isoksi mä tahdon olla
Samanlainen idoli
Jolla ihmissuhde hajoaa

Se on työnkuva




Mä tahdon lentää sun kanssa kattojen yllä
Voidaan käydä pilvissä kyläilyllä
Sä oot toisesta maailmasta
Jostain paljon kauniimmasta



Ilta on matkalla yöhön. Yön tullessa; kauniit unet.

5 kommenttia:

  1. että mä rakastan sua roosa. Oot mitä kaunein ihminen, herttaisin, huomaavaisin ja ystävällisin, ja kirjoitat ihania juttuja (kyllä, olen lukenut runoblogiasikin... :) ) Ja tämä postaus, tämä oli vain täydellinen. Ihanuutta.

    Oletpas kyllä nyt ihan ylistyksen kohteena :D

    VastaaPoista
  2. Oivoi, minähän aivan häkellyn. Hui! Kiitos kovasti. Olisi niin mahtavaa tietää, kuka olet. Mutta kiitos ja rakkaushalaus!

    VastaaPoista