23. helmikuuta 2011

No living without loving you

On ilta. Yö. Ilta-yö - miten vain. Menen aivan juuri nukkumaan, muut jo tuhisevat. Kaksi hauvaa ja yksi kissakin.

Aikaisemmin oli ikävä hetkiä, aikaa, vuosien takaa. Siksi niin kaihoinen merkintä.elokuvia. On paljon asioita joista nautin... Asioita minun maailmastani.
Mietin myös, kadunko jotain. En, en minä kadu. Minä haluan olla juuri Hänen kanssaan, juuri täällä nyt ja juuri ne ystävät jotka minulla on. Upeita ihmisiä astelee elämääni jatkuvasti.

Yön pimeät tunnit ne vain saavat ajatukset raksuttamaan.

Elämä = .

Raatteentie ja riippakoivut, vuosi raittiina
partituurin virhenuotti, kaksi vanhusta

suuret aatteet, lappuliisa, aamu Oulussa
ykseyskristus, perkele ja tässä taitteessa

Minä rakastan sinua, koko sydämestäni

Minä rakastan sinua,
siinä kaikki


Samuli Putro - Minä Rakastan sinua

Suukkosin,
minä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti