17. maaliskuuta 2011

Pick me up, twist me round and throw me all the way back down

Onko täällä muita, jotka tuntee kaiken kamalan vahvasti?
Tässä taannoin kirjoitin Facebookkiin sitä, miten rakastan ja inhoan elämää yhtäaikaa. Kummitätini sanoi, että sitä se on kun elää suurella sydämellä - tai jotain vastaavaa. Ja niin, niinhän se on. Minä tunnen kaiken kauhean vahvasti ja täysillä. Se on raskasta sekä minulle, mutta varmasti myös ihmisille ympärilläni. Oli tunne mikä vain; ilo taikka suru - minä tunnen aina maailman kaatuvan tai kaikkien ovien olevan auki. Taivaat avautuu ja maa tippuu jalkojen alta.
Se on hienoa, mutta toisaalta hirvittävän väsyttävää.

Tänään heräsin taas kaupalle töihin. Kaupalla kävi mitä herttaisin vanhempi nainen, mitä äksyin vanhempi nainen että ranskalaisia turisteja. Mielenkiintoinen päivä siis! Sen jälkeen kävin salaatilla, ja oi että. Rakastan Rauman Café Salin salaatteja. Tänään söin salaattia jossa oli kurkkua, tomaattia, teryaki -kanaa, persikoita, aurajuustoa sekä kevyt ranskalainen kastike. Omnomnom! Vesi sai ihanan vivahteen sitruunan paloista.







Minä olen monta päivää miettinyt, että haluaisin väriä hiuksiini! Haluaisin muuten minulle tavallisen tummanruskea pohjavärin, mutta vaaleita sekä aivan kirkkaanpunaisia raitoja. Sellaista punaista kuin Rihannalla koko pää. Se olisi tietty kunnon työ vaalentamisineen kaikkineen, mutta siitä tulisi varmasti kamalan hieno!
Mitä mieltä te olette, sopisiko minulle punainen väri päähän? Vaaleita raitojahan minulla on jo.

Ulkona oli ihana ilma tänään, vaikkakaan kevät ei ole lempi vuodenaikani. Sen ensipäivät ovat ihania, mutta kevätaurinko on minulle usein aivan liian kirkas. Vihaan loskaa ja sitä kun maassa on kauheasti kiviä. Mutta tänään oli ihana ilma.
Tänään oli myös parempi päivä, kuin eilen - siis kaiken elämisen tuskan ja ahdistuksen ja surun ja ikävän kanssa. Tosin ikävä taas yllätti iltaa kohden.

You changed my whole life,
don't know what you're doing
to me with your love

I'm feeling all superhuman; you did this to me
A superhuman heart beats in me

Nothing can stop me here with you

Chris Brown feat. Keri Hilson - Superhuman

(I love you, baby.)

Maailman ihanimpia unia teille.

Superhalauksin,
Roosa

P.S. Kuvat ovat nyt vähän suurempia Jeminaiseni pyynnöstä ;---)

P.P.S. Tein myös fonttimuutoksen. En tiedä onko se pysyvä, mutta nyt oli Times -feelis.

P.P.P.S. Kesytin äsken kissan! Neppari ei yleensä tykkää minusta, mutta nyt se makasi sohvalla puoliksi selällään ja menin rapsuttamaan... Se antoi minun tehdä sen ja kehräsikin vähän! Jee!

2 kommenttia:

  1. jeminaisesi tuntee kaiken kovin vahvasti. hän esimerkiksi oksensi henkisen pahan olonsa pois myöhään maanantai-illalla.

    VastaaPoista
  2. Jeminaiseni - koita jaksaa. Iso hali ♥

    VastaaPoista