16. maaliskuuta 2011

Aivan niin kuin olis hurmoksessa ollut, mestari valmisti sut

Tänään oli huono päivä. Mutta huonoja päiviähän pitää aina silloin tällöin olla, niin ihanuudet näyttävät sitten vielä upeammilta, kuin ovat. Toki tapahtui mukavaakin, mutta tämä jäi mieleen huonona päivänä. En ottanut paljoa kuvia, ja ne kuvat jotka otin eivät siirry tietokoneelle laiskuuteni takia. Olen pahoillani.
Tänään oli huono päivä koska minun oli kamalan paha olla. Ikävä ja kaipuu muualle - johonkin kauas, otti vallan minusta. Once again. Olen niin kateellinen niille onnekkaille jotka ovat Vegasissa ja näkivät eilen Célinen uuden shown premierin. Kateus - voi, mikä piru.

Mutta niin kuin olen aina sanonut, itkeminen on minulle hyvin terapeuttista. Ja päivän päätyttyä on raukea ja toisaalta jopa helpottunut olo. Rakastan käpertyä lämpimään peittoon esimerkiksi kirjan kanssa. Ei vielä huolta huomisesta, vain se hetki. Pitkä hiljaisuus. Ehkä kirjan sivujen havina tai kyynel poskella.

Don't go changing, to try and please me -
you never let me down before

Don't imagine you're too familiar,
and I don't see you anymore

I wouldn't leave you in times of trouble,
we never could have come this far

I took the good times, I'll take the bad times
I'll take you just the way you are

Diana Krall - Just The Way You Are


Saa nähdä toisiko maailma huomiseksi jotain mukavaa! Toivomme näin.

Kauniita unia.

Minä ja Nappe

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti