25. huhtikuuta 2011

I love the feeling you bring to me, oh - you turn me on

Heiheihei te kaikki siellä!

Anteeksi niin kovasti, että kirjoitan vasta nyt. Kaikenkaikkiaan pääsiäisloma on mennyt oikein mukavasti - blogiin en vain ole kirjoitellut. Olen avannut viestipohjan monen monta kertaa, mutta aina tullut jotain tai olen ollut vain liian väsynyt. Kuvia minulla on kauheasti monelta päivältä, mutta laitain vain joitain. Lähinnä kesäkaupunnia sekä tämän päivän kuvailuja Marirakkaan kanssa.
Tiivistettynä viime päivät; olen ollut ystävien kanssa, tehnyt kullalle 6 kk -lahjaa, käynyt elokuvissa yksin katsomassa leffan nimeltä Elma ja Liisa, viettänyt kesääkesääkesää kaupunnilla ja kaikkea muuta niin mukavaa.

Minä tänä iltana...



Marin kuvailua!
(Tissit!!)

"Hei kaikki, tässä ystäväni Megan Fox."

Koska olen suhteellisen hukassa päivien kanssa, kuvat ovat näissä kollaaseissa aivan sekalaisissa järjestyksissä.

Busseilua, kaupunnin kiertelyä, toria, jäätelö, vaahtokarkkikaakao, junaradan sillan ylittäminen, toripolliisi (joka selvästi hymyilee, koska torilla oli jo kojut - eikö teistäkin?), elokuvissa käynti sekä vähän vaatteiden kuvailua.

Nyt on meneillään Sinkkuelämän tuijotus. Ja söin juuri 3 suklaamunaa... Yhh.

Kauniita unosia kaikille - aivan kaikille!

Pus.

P.S. Babe, I love you.

P.P.S. Everyone; check this out! Rihanna's S&M remix, featuring Britney Spears. Ahh, perfection!

2 kommenttia: