19. huhtikuuta 2011

I'm going down - follow me, I won't just hang around

Hei siellä, ihanaiset.

Tänään olen herännyt liian myöhään ja pukenut jne. + juossut pysäkille 15 minuutissa, kannellut mukanani vanhaa levysoitinta iPodin kadottua, juonut aamuteen koulussa, harkinnut ilmoittautumista Porijazzien vapaaehtoistyöntekijäksi ja lähettänyt murulle hirveästi tekstiviestejä. Niin, ja toki käynyt kouluakin!

Sara Bareillesin upea uusi albumi Kaleidoscope Heart on soinut kyllä levysoittimessa ahkeraan... Upea ja ihana Sara on jälleen kerran, pus. Vegasin tuliainen oli tämä levy!

Aamulla pysäkillä soittimen kanssa ehdin vähän istuskellakin ja nauttia auringosta.

Hätäisen lähdön vuoksi oli kamala väsy ja tee piristi! Siinä sivussa tökin huovutusneulalla kaverin upeaa takkutukkaa. Oi, miten ihanat rastat ovatkaan.

Kävin myös terveydenhoitajalla puhumassa lihomisestani ja pyysin jotain lappusia. Sain myös uuden ajan, että jutellaan asiasta tarkemmin!

Autokoulun (joka on aivan kivaa - olisin päässyt huomenna jo ajamaan, mutten uskaltanut) jälkeen kävin mummun luona.

Nyt nautin tästä upeasta esityksestä, jonka olen teille jo aikaisemminkin linkittänyt... Kylmät väreet. Uskomatonta.


Suukkosin ja Jipun ihanan äänen kera, hyvää yötä.

P.S.

4 kommenttia:

  1. Jos sinä olet muka lihava/läski (mitä sanaa kukakin käyttää asiasta) nii sitten MINÄ OLEN TODELLA LÄSKI!!!!!! Paljon muka painat jos sanot itteäs läskiks???:OOO Oikeesti OMG!!!!! Et näytä noita kuvia ktsoessa yhtää sinne suuntaa päinkää!!!!!!

    VastaaPoista
  2. Äh, en minä nyt mikään hullun läski ole (vaikka joskus tulee turhaantuneisuudessani sellaistakin sanottua) mutta lihonu olen aika paljon ja suht. vähässä ajassa... Haluaisin laihtua vähän, ja terkkarikin sanoi että olen ylipainon puolella muutaman kilon.
    Mun pituuteni oli vähän epäselvä, mutta jotain 160 ja 163 välillä. Mutta siis suurinpiirtein 161 cm/71 kg ovat mun mitat.

    Ja kiiiiitos kauheasti, jos olet sitä mieltä. :---)

    VastaaPoista