18. huhtikuuta 2011

Tulit, menit ja mennyt oot

Hei! Hey! Hej!

Kuinka teillä menee?

Anteeksi kovasti tämä hetken kirjoitustauko, mutta aina on tullut jotain, kun olen aikonut kirjoittaa. Eilen vaalit (lue: hirveä raivo) ja vaalivalvojaiset ihmisten kanssa Facebookin chatissa! Olen kuvannut kauheasti lähipäivinä, joten tästä tulee luultavasti aikalailla kuvatäytteinen postaus... I hope you guys don't mind!
Ja sitten kysymys...

...mitä te haluaisitte lukea?
Kertokaa, ihan oikeasti! Haluan, haluan, haluan tietää! Millaisia kuvia? Mistä kuvia? Mistä tekstiä? Kenties jotain konkreettista kuten nämä perus "mitä laukustani löytyy" -jutut? I need to know! Antakaa tulla ehdotuksia!

ANONYYMITKIN VOIVAT KOMMENTOIDA!

Mutta siis... Lähipäivät olen viettänyt ystävien kanssa, kaupunnilla pyörien sekä tietty koulussa. Tulossa kuvamateriaalia joissa osassa kuvatekstiäkin! Laitoin kuvat taas sellaisiin monen kuvan bokseihin, jottei tulisi aivan yltiöpitkä postaus. Enjoy!

Lauantaina kävin kiinalaisessa ystävieni Marin ja Niinan kanssa!

Sen jälkeen kahvilla mukanani Rosku, Mari ja Niina sekä pari miespuolista ystävää.

Vaatteeni lauantailta; yritin saada mahdollisimman hyviä kuvia! Pitkästä aikaa laitoin myös luomiväriä... Tykkäsin!
(Olimme lauantaina myös töissä Roskun ja parin muun ystävän kanssa erään poliitikon tapahtumassa, jota emme itse kannata. Oli erittäin mielenkiintoista...)

Sitten vähän pääsiäistä... Kävin tosiaan virpomassa serkkujen lasten kanssa. Kuvia myös kotoamme pääsiäistunnelmista. Ja aurinko!


Tänään oli kauhea kaunis päivä, mutta minulle tulee päänsärkyä auringosta. Kevätaurinko on usein minulle kovin liian kirkas! Mutta oli mukavaa. Oli myös autokoulun eka päivä!


Loppuun vielä tämän päivän vaatteeni... Taas yksityiskohtaista kuvaa lähinnä - pyydän anteeksi! Jatkossa yritän saada kokovartalokuvaa. Mustiin olin pukeutunut Persujen vaalivoiton vuoksi. Surun päivä...

Tällä hetkellä katson Täydellisiä Naisia jännityksellä... Uusi mainos pelottaa. Hui. Vaikka minulla onkin jo oma epäilykseni siitä, kuka itsensä ampuu.

Minä jatkan nyt tosiaan Despisten parissa ja toivotan teille ihanat illat;

ihanaa iltaa kaikille ja suuren suuret halaukset!

Love,
Roosa

P.S. Antakaahan tulla kommenttia mun YouTube -kanavalle, videoihin tai tänne videoista. :---) Linkki on siis www.youtube.com/Roosamusic. Kiitos jo nyt! Pus.

2 kommenttia:

  1. JEEEE sait raahattua ittes sinne autokouluun!!! I'm proud of you my darling! Saat kuskata mua niiiiiin joka ikiseen paikkaan muru

    VastaaPoista
  2. Hmmh... En ole aivan varma kuka olet, Anon! Ilmoita toki itsesi, niin tiedän ketä kuskata. :---D Jos koskaan korttia saan!

    VastaaPoista