9. heinäkuuta 2011

I won't let the city destroy our love

Yötä, aamua tai mitä vain!

Kello on jo reilusti yli neljä, enkä minä nuku vieläkään... Olen ystäväni Danielan luona, ja pitäisi kai oikeasti kohta nukkua. Tunnen syyllisyyttä, kun en ole tehnyt autokoulun teoriaharjoituksia tänään - olen siis ruukannut tehdä 1,5 h päivässä, hmh. Noh, huomenna sitten!

Katsoimme kaksi elokuvaa; I Can't Think Straightin sekä But I'm A Cheerleaderin. Katsoimme myös yhden jakson Gleetä sekä kaksi jaksoa The Secret Life Of American Teenageriä! Oli kyllä tosi kivaa sekä hyviä leffoja ja sarjoja. Jään tänne yöksi. Nyt soi Pariisin Kevät.

Minulla ei ollut tänään kameraa mukana, joten mitään uutta kuvaa ei ole, möh. Harmitti, kun minusta minulla oli kivat vaatteetkin - samoin kuin eilen! Pitäisi saada parempia vaatekuvia, mutta ei ole oikein ketään kuvaamassa, ja minä en ole hyvä itselaukaisimen kanssa. Mutta vielä joskus! Voisin laittaa tähän loppuun vaikka vähän pärstääni kaunista, kera hyvienunientoivotusten!

Elikäs; kauniita unia ihan hirveän, hirveän paljon.



(Kuva on vähän iso nyt, but I apologize...)

Puspus, öitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti