12. heinäkuuta 2011

The sky above, a blaze only that lovers see

Minä olen hyvinhyvinhyvin iloinen juuri nyt! Tuntuu kuin kaikki palaset loksahtaisivat paikalleen. Eli siis uutisia;

pääsin autokoulun teoriakokeen viimein läpi! Tässä tapauksessa 3. kerta todellakin toden sanoi.

I'm so happy, I have no words. Sain inssin elokuun toiselle viikolle, mistä olen kamalan iloinen. Sinne oli muutenkin kahden viikon jono, joten päätin lykätä sitä vielä toisella parilla viikolla - että saan olla mahdollisimman paljon kultani kanssa ja käydä Raumalla!
Lähden luultavasti huomenna illalla Raumalle yöbussilla, ja olen perillä torstaina aamulla.

Pian lähden mummulaan syömään mutta ennen sitä halusin koota Polyvorella teille jonkinlaisen kuvan siitä, millaisia vaatteita minä haluaisin/rakastan!


Kuvasta tuli näköjään kamalan pieni. :---( Möh. Nyt en ehdi alkaa säätämään sen kanssa, joten joudutte tyytymään tuohon! Klikkaamalla sen tosin saa isommaksi. :-) Noista tuli enemmänkin kaksi kokonaisuutta, kuin vain vaatteita, joista pitäisin... Mutta haittaneeko tuo?!

Halit!

2 kommenttia:

  1. Onneksi olkoon! Nyt vain muistat ottaa inssissä sitte rauhallisesti ja olla panikoimatta :) Ja ihana tuo kollaasi, voisin kotiuttaa nuo kaikki :D

    VastaaPoista
  2. Hih, kiitos kauheasti! Ja joo, yritän... Sinne oli tosiaan se parin viikon jono jota itse vielä vähän pitkitän, niin on aikaa kyllä stressata. :---D Ja joo, itsekin olen nyt aivan vaatekuumeessa...

    VastaaPoista