16. heinäkuuta 2011

Nothing's gonna harm you - not while I'm around

Öitä ihania teille!

Tässä on taas ehtinyt vierähtää tovi viimeisen bloggauksen jälkeen... Vaikkakin olen ollut aktiivinen Tumblrissa ja Facebookissa, on paljon vaivalloisempaa ja hankalampaa alkaa kirjoittamaan blogia. On se hassua.

Olen kotiutunut hyvin taas tänne Raumalle, jonne saavuin torstaina aamusta. Tulin siis yöbussilla Oulusta, jonka matkaa kestää n. 10 h... Aikamoinen matkahan se on, enkä edes nukkunut kuin 2-3 h! Mutta loppujen lopuksi matka meni hyvin. Minulla on kuvia kamerassani matkalta tänne sekä täällä olostakin, mutta arvatkaa vain saanko niitä kuvia tähän. Hemmetti sentään! En älynnyt, että tässä pöytäkoneessa ei olekaan muistikortin paikkaa (ainakaan me emme sellaista löytäneet) ja kuvat täytyy laittaa koneelle johdon kanssa josta ei myöskään ole havaintoa... Saatte kuvia siis seuraavassa postauksessa!

Täällä ollessani olen vain rentoutunut (paitsi että olen jo joutunut vähän moppaamaankin) - maanantaina kun alkavat työt. Ei kiinnostaisi sitten yhtään, jollei minulla olisi mahtavaa motivaation kohdetta... Elikäs, töttöröö - meikäläinen lähtee Kreikkaan syyskuussa! Olen aivan mielissäni. Ihanaa, ihanaa, ihanaa! Olen halunnut Kreikkaan jo pitkään takaisin, viimeksi kävin siellä toissakesänä. Matkasta tulee varmasti ihana.

Olen nyt kummitätini ja hänen vaimonsa toimistolla - muut kun lähtivät kartsalle. Odottelen tässä että aurinko nousisi, olisi mukavampi nukkua. Ja muutenkin, hankala erota tietokoneesta. :-D

Kauniita unia kuitenkin teille kaikille...

Halit!


P.S. Baby, I miss you so much.

4 kommenttia: