26. heinäkuuta 2011

Tell me how it feels

Hei kaikki!

Olen päättänyt olla lopulta stressaamasta blogistani, varsinkin näin kesäaikaan... En ole taaskaan kirjoittanut kymmeneen päivään, mutta on vain ollut kamalasti kaikkea muuta mielessä. I'm sorry. :-/

Töitä olen paiskinut kovasti helteellä Raumalla, ja nyt olen kullan luona. We're going on a date tonight! Me menemme katsomaan elokuvan Bridesmaids, mutta ennen sitä ulos syömään. I love it!

Lähipäiviä on varjostaneet Amy Winehousen kuolema sekä tietty Norjan hirveät tapahtumat... Itseäni poliittisena nuorena koskettaa ja hirvistyttää kauheasti tuollainen terrorismi, ja tietty nuorisoleirillä riehuminen on kauheaa. Kyseessä vieläpä tovereita - Norjan vasemmistolaiset demarinuoret.

Amyn kuolema taas koskettaa ihan kauheasti jokaista soluani. Amy on ollut minulle suuri, käsittämättömän iso inspiraatio. Amyn musiikki on auttanut minut yli monesta asiasta, antanut uskoa, vienyt minut pois todellisuudesta. On ihan hirveän surullista että Amy on nyt poissa, mutta toisaalta olen onnellinen, että hän saa viimein rauhan.


Rest in peace, you amazing songbird.

P.S. Kiinnostaisiko ketään enää Formspringini? En tiedä onko siellä ketään seuraamassa edes tätä blogia, mutta olen miettiny Formspringin takaisin laittoa, mutten tiedä. What do you think?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti