4. heinäkuuta 2011

Own the night like the 4th of July

Happy (late) 4th of July, America!

Elikkäs tänään (itseasiassa eilen, tänään vaihtui eiliseksi 1,5 h sitten) on Amerikan itsenäisyyspäivä. Onnittelut heille siitä. :-) Sen kunniaksi on soinut Célinen versio God Bless Americasta!


Olen saapunut tänään kotiin kullan luota. Olo on ihan käsittämättömän hirveä. Aivan kamala ikävä rakasta.
"Koti" ei tuntunut enää niin kodilta kuin ennen. Tottakai täällä on minulle äärettömän rakkaita ja tärkeitä ihmisiä, mutta koti... Ei se vain tunnu siltä. Se on myönnettävä. Tänään minulle on entistä enemmän valjennut lausahdus "Home is where the heart is." elikäs "Koti on siellä missä sydän on."...

Sinä, kenellä minun sydämeni on, tiedät sen.

Minun täytyy varmaan kohta painua unten maille. On heti huomenissa aloitettava teoriakokeen (kolmanteen) uusintaan harjoittelu...

Kauniita unia teille aivan, aivan kaikille!

3 kommenttia:

  1. Voi Roosa olet niin oikeassa. Home is where the hearts is.. niin surullista kuin se joskus onkaan.
    Minulla vasta kolmannella kerralla meni teoriakoe läpi, joten onnea kokeeseen!

    VastaaPoista
  2. mullaki meni vasta kolmannella kerralla läpi, eli ei huolta :)

    VastaaPoista
  3. Nanna: Jep, niin se vain on.

    Molemmille teille: Kiitos tsempistä, auttaa todella paljon tietää, etten ole ainut tässä tilanteessa...

    VastaaPoista