29. syyskuuta 2011

Just come next to me

Hei.

Anteeksi tämä tauko, taas. On vain ollut jotenkin niin kiire ja in the other hand hirveän outo ja pysähtynyt olo. Olen sairastanut taas paljon.

Olin viikonloppuna etelässä ja näin Lisa Williamssin sekä Josh Grobanin - molemmat olivat ihan uskomattomia. Lisa on meedio/selvännäkijä, joka tuo ihmisille viestejä rajan takaa heidän läheisiltään. Televisiosta olen katsonut lisää, TV5 -kanavalta, ja kaikki epäilykset mitä oli kyllä karisivat viimeistään nyt. Lisan shown jälkeen törmäsin myös sattumalta teille mainostamaani HellyLuviin! Hänkin oli katsomassa showta. Oli mahtavaa viimein tavata Helan livenä ja jutella, niin pitkään kun ollaan netin kautta juteltu. :-)
Joshia olen kuunnellut ja ihaillut jo vuosia, oli ihan mieletöntä viimein nähdä tämä mieletön mies. Josh on uskomattoman lahjakas ja naurettavan hyvännäköinen! Tässä jonkun kuvaama pätkä Tampereen showsta (jossa siis itse olin paikalla)!


Tänään minulla on ollut jotenkin vähän omituinen päivä. Kävin äidinkielen preppaavalla tunnilla minkä jälkeen vain haahuilin menemään. Kävin äidin kanssa kaupassa ja muuta, mutta en jotenkin kuitenkaan ollut missään.
Nyt minua väsyttää ihan hurjasti ja pää on kamalan kipeä, enkä silti pääse tästä koneesta irti. Ja halusin kirjoittaa teille "pitkästä aikaa" kun siihen oli inspiraatio.

Iltapalaksi söin riisipuuroa voilla ja kanelilla, lämpimiä grahamleipiä juustolla sekä kylmää kaakaota. ♥





Joulufiilis...

Goodnight you all!

Suukoin,
Roosa

2 kommenttia:

  1. Illalla ei kyllä pitäisi tuollaista kamaa syödä, vaaleita leipiä ja rasvaista juustoa... Jos ei näe tuollaisessa iltasyömisessä mitään pahaa, huomaa jossain vaiheessa lihoneensa kilotolkulla.

    VastaaPoista
  2. Minä harvoin syön iltaisin yhtään mitään. Se, mikä mun syömisissä mättää ja mistä mun lihominen johtuu, on juurikin se etten syö. Sitten on nälkä, verensokeri laskee ja tulee naposteltua. Ja kyllä, tiedän ettei iltaisin kannata syödä mitään "raskaampaa" mitä en siis juuri koskaan teekkään. Kiitos kommentistasi. :-)

    VastaaPoista