16. lokakuuta 2011

I want to be anything but ordinary

Minua väsyttää. Pitäisi tehdä kouluhommia. Olen kauhean puhki, sekä henkisesti että fyysisesti. Minulla oli tänään hyvinkin onnellinen olo, mutta iltaa kohden se vähä hiipui. Nyt taas kauhean levollinen fiilis.

Nälkäinen, tyhjä, omituinen. Väsynyt mutta kuitenkin onnellinen.

Olen luukuttanut illan Avril Lavignea. Löysin yhden itselleni uuden kappaleen, josta kyllä tuli yksi lemppareista.



Huomenna ei onneksi ole pitkä päivä, mutta silti ahdistaa. Minulla on tässä jaksossa kaksi ruotsin kurssia joista pitäisi päästä läpi. Tuttavani tietävät, että ruotsi ei ole vahvimpia aineitani, ei todellakaan... Ja minun pitäisi se tosiaan kirjoittaa ylioppilaskirjoituksissa.
Minä rakastan ruotsin kieltä ja Ruotsista maanakin tykkään ihan hirmuisen paljon (voisin jopa asua), mutta kieli ei vain suju minulta. Haluaisin oppia niin kovasti.

Katson TV :tä, enkä saa tartuttua koulukirjoihin.

Ikävä.

Hyvää yötä, maailma.

2 kommenttia:

  1. Haluaisitko joskus tehdä postauksen Sinusta ja tyttöystävästäsi? Esimerkiksi kuinka tapasitte, tai 10 asiaa josta pidät hänessa, mitä suunnitelmia Teillä on yhdessä - ihan mitä vain! Olisi vain ihana lukea sellaista!

    VastaaPoista
  2. Hmh, why not! Mitään hirveän yksityiskohtaista en mielelläni kirjoita, kun tyttöni ei halua niin esillä (ainakaan vielä olla) mutta, olisi tosi kiva! Näin teen, siis. :-)

    VastaaPoista