20. lokakuuta 2011

Thank God I found you

Minä kuuntelen Mariah Careyn tänä vuonna ilmestynyttä kokoelmalevyä. Mariah on kauhean kiistelty hahmo, mutta minä pidän hänestä ihan kauheasti.
Mariahin musiikki tuo minulle mieleen niin monet hetket; unettomat yöt, haaveilut ja unelmat, joulun, syys- sekä talvi-illat. Kesäillat myös. Mariahin Rainbow -levy on minun unilevyni. Laitan sen usein sleep -toiminnolle soimaan, kun kömmin peittoihin.

If you believe in yourself enough
and know what you want -
you're gonna make it happen
Make it happen

And if you get down on your knees at night
and pray to the Lord
He's gonna make it happen
Make it happen


Frasier pyörii televisiossa - yksi lempisarjoistani. Huomenna on viimeinen koulupäivä ennen lomaa ja sitten viikko ilman koulua... Ajatuskin antaa lämpimät väristykset.

Olen ottanut melko paljon kuvia lähipäiviltä, ja ajattelin että lisäisin ne, mutta jospa huomenna. Sellaisia sekalaisia kuvia vain lähiajoilta.

Haluaisin värjätä hiuksiini paljon vaaleaa ja tumman juurikasvun. Tämän tyyliset.

Olen addiktoitunut Tumblriin. Minusta on myös hirmuisen mukavaa vastata Formspring -kysymyksiin...

(Frasier, Niles sekä Martin lauloivat äsken Goldfingeriä, minua hymyilytti kauheasti.)

Maailman kauneimpia unia teille.

P.P.S. Anonyymi kommentoija pyysi postausta minusta ja tyttöystävästäni. Sellainen siis luultavasti tulossa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti