16. kesäkuuta 2011

Me valvottiin palellen, mul oli hiuksissa hiekkaa

Heipsansaa!

Eilen kirjoittaminen jäi taas, ja se menee ihan väsymyksen sekä teoriakokeen harjoittelun piikkiin... Nytkin tässä sivussa yritän treenata. Jos jollain on mennyt ohi, niin minulla on huomenna autokoulun teoriakoe josta olen aivan hermona. Saas todellakin nähdä, miten se menee.

Tänään lopetin 4 päivää kestäneen FitFarm -diettini. Se ei vain ollut minua varten. Pohdinnan jälkee päädyin siihen ratkaisuun, että täytyy vain saada vartalo kuntoon elämäntapaa muuttamalla. Herkkujen vähennys ja liikkuminen. Kyllä se tästä. Ja ei, en retkahtanut vaan tein päätöksen. :-) I'm proud of myself sen suhteen, etten vaan retkahtanut johonkin.

Olen ollut nyt melkein kaksi viikkoa isoshommissa päiväriparilla. Siis sellaisella, johon pääsevät ne ketkä eivät halua leirille. Olen ollut siellä tosi kiinni, joka päivä 10:00-15:00. Isosena olo on todella rentoa, ja tässä vähän eilisen kuvailua Vanhan Pappilan pihalla ja vähän muuallakin... Mukavata oli!
Kuvat ovat taas aivan sekalaisessa järjestyksessä.


















Nyt juttelen rakkaallenimussullenikullalleni jota olen tänään ikävöinyt ihan tosi kamalan paljon. Ehkä maailman suurin ikävä.

Ärsyttää, kun tuo viimeinen kuva kääntyi enkä saa sitä käännettyä oikein! Mutta siinä sanotaan; "Jeesus Kristus on sama eilen, tänään ja ikuisesti." Hepr. 3:18

Hyvää yötä ja enkeliunia kaikille! Halit.

P.S. Kun kengissä on hiekkaa, tietää, että kesä on tullut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti