17. kesäkuuta 2011

You make it real

Minua väsyttää ihan hirveästi. Olen pyöräillyt tässä kahden viikon aikana ihan kamalasti. Tänään kävelin pitkästä aikaa vähemmän pidemmän matkan, ja olin aivan poikki... Näin se kunto luhistuu, huhhuh.

Minulla oli tänään aamulla siis autokoulun teoriakoe, ja arvatkaa mitä? En päässyt sitä läpi. Ja herkkänä ihmisenä minun päiväni on mennyt isoksi osaksi itkeskellessä ja hyperventiloidessa... Nyt asia on ihan ok, ja sain uusinnan jo maanantaille, mutta olihan se kova paikka.

Kävin tänään myös ystäväni Niinan luona ja oli kyllä tosi mukavaa vaan löhöillä kahdestaan ja tuijottaa telkkaa. Ja datata. Ja puhua paskaa. Olla vaan.
Olin menossa kotiin, kun matkalla huomasin että Pappilalla oli nuotioilta, jonka olin unohtanut. Tämän päivän kuvasaldo on sieltä! Ilmaista maissia ja makkaraa, jee - sinne siis. :-)

Ilta-aurinko.





Taas haituvia! On ne vaan niin ihania...



Näin suojaudutaan tuulelta Roosan tavoin!



What I ask
is for you;
Come away with me
in the night

Come away with me


Sleep tight - everyone!

2 kommenttia:

  1. Pääsin itekin vasta kolmannella läpi. Hajottaa silloin, mutta huvittaa myöhemmin : )

    VastaaPoista
  2. Tuntuu hyvältä kuulla, etten ole ainoa joka ei ekalla tai tokalla päässyt! Toivotaan, että se nyt kolmannella menisi. :-)

    VastaaPoista